Saturday, February 23, 2013

Apa yg dikejar?

Apa yg dikejar?
Aku sendiri masih belum pasti.

Segulung ijazah telah kugenggam.
Tapi hati ini masih belum complete
Masih rasa missing di beberapa sudut diri
 
Mahu sambung belajar..
Arghhh..tak sanggup.
Banyak lagi perlu aku pikirkan.
PTPTN dulu pun masih belum habis bayar.
Aku rasa tak dapat nk fokus kalo kerja sambil belajar.
Kalo ade teman mungkin semagat aku lebih kuat.
Teman...bila kamu mau muncul?

Dari sudut kerjaya.
Am i choosing the right career?
Mungkin!
Terlajak perahu boleh di undur,
Tapi terlajak perbuatan or pilihan?
Sendiri mau tanggung la

So far ok je kot,
Mungkin ade beberapa sisi di PSAS ni,
yg masih membuatkan aku kurang senang,
Takpa la,
Pelan-pelan kayuh,
Lama-lama nanti seronok la tu,
Aku bagi tempoh setahun pada diri aku
untuk jatuh cinta pada PSAS.




No comments:

Post a Comment