Monday, August 19, 2013

Periuk Nasi Comel

Baru bukak dari kotak :)
Detail about this periuk




Periuk nasi lama VS Periuk nasi baru, comey tak?comey tak?































 Sebelum ni aku tinggal menyewa di SLIM RIVER..
Baru dalam DUA BULAN ni aku pindah ke dalam KUARTERS  POLITEKNIK
Sini aku tinggal bertiga..
Dua orang lagi pensyarah JKM...
Kak Siti Aminah ngn Nabila..
So far, aku rase diorang ni ok je...

Happy la dok sini..
Katil, almari sume lengkap..(Kerajaan punyer)
Dulu sakit belakang kene tido atas tilam..
Peti ais, Tv ngan dapur pun ade..(Kak Siti ngn Nabila punyer)
Kebetulan aku ade mesin basuh...
So complete house...

Ok, berbalik kepada tajuk cerita..
Sempena aku berpindah ke rumah baru ni...
Mama hadiahkan aku sebijik periuk nasi yang comeyyy..
See....sayangnye mama kat aku (perasan hehe)...

Suke sangat periuk nasi ni..
Rase nak masak nasi hari-hari..
Ok tipu..
Rase je, takkan masak hari-hari pun..
Sebab kalo aku tak balik Taiping,
and terpaksa spends weekends disini..
Baru aku masak..

Periuk ni jenama PENSONIC..
HARGA RM69.90..
Beli kat THE STORE taiping...
Sesuai untuk famili kecik, (makan 1-2 orang)...
Voltage: 220-240 ~ 50Hz...
Power: 300-350W.0.6L
Dapat percuma steam tray yg comel, senduk nasi dan penyukat beras...


No comments:

Post a Comment